خدمات ما

خدمات:

1. لجستیک خرده فروشی (پخش هیبرید)
2. لجستیک فروشگاه های زنجیره ای
3. لجستیک سالن های آرایشی
4. خدمات انبارداری

لجستیک خرده فروشی (پخش هیبریدی )
در شرایطی که روزبه روز ریسک ها و هزینه های توزیع برای یک تامین کننده بالا و بالاتر میرود سیستم پخش هیبریدی بعنوان یک راهکار خوب و مفید خود را نمایان مینماید . سیستم پخش هیبریدی یا کانال های هیبریدی (hybrid channels) مکانیزمی است که در آن یک شرکت پخش تخصصی خدمات لجستیک را به صورت برون سپاری برای تامین کننده (صاحب کالا ) انجام می دهد. این شرکت ها در ادبیات زنجیره تامین و لجستیک ، شرکت های لجستیکی طرف سوم (3PL ) نامیده می شوند.
در این حالت، توزیع کننده وظیفه نگهداری و توزیع کالاهای همچنین تسویه حساب با مشتریان بر عهده میگیرد. از طرف دیگر، تامین کننده (صاحب کالا) ، مسئولیت مدیریت تیم فروش و بازاریابی و سیاست گذاری های فروش کالای خود را بر عهده می گیرد. تامین کننده (صاحب کالا) میتواند بسته به استراتژی فروش و بازاریابی خود کالای خود را در سراسر کشور به یک شرکت پخش سراسری مانند شرکت پخش سراسری برزویه حکیم و یا در هر استان به یک توزیع کننده بسپارد .
مزایای اصلی پخش هیبریدی برای تامین کننده ( صاحب کالا):
• تمرکز بر فعالیت های تامین و فروش و مارکتینگ و برون سپاری بخش عملیات توزیع به یک شرکت تخصصی
• هزینه های توزیع پایین تر به علت استفاده از انبار و ناوگان حمل و نقل توزیع کننده
• زمان کمتر برای توزیع و گذاشتن محصول در شلف فروشگاهها و افزایش رقابت پذیری
• افزایش سطح کیفیت خدمات تیم توزیع با توجه به تیم تخصصی

این خدمت مخصوص صاحبان کالایی طراحی شده که نیاز به تمرکز ۱۰۰% تیم فروش روی محصولات خود را دارند. برای این هدف، فروش کالا از طریق تیم فروش صاحب کالا انجام می شود. به این روش، صاحب کالا مطمئن می شود آموزش های کافی به تیم فروش منتقل شده و این تیم در محل فروشگاه خرده فروشی از تمام زمان خود برای ارائه محصولات استفاده می کند. به عبارتی فروش توسط متخصصین فروش صاحب کالا انجام شده و لجستیک (انبارش و توزیع ) و لجستیک معکوس که نیاز به سرمایه گذاری و تخصص متفاوتی دارد، به شرکت تخصصی لجستیکی طرف سوم BHL برون سپاری می شود. ما متخصص ارائه خدمات لجستیک در کانال خرده فروشی هستیم.

در قراردهای ارائه خدمات لجستیک ، خدمات زیر به صاحبان کالا ارائه می شود:
• کالا بصورت امانی در شرایط استاندارد در انبار مرکزی BHL نگهداری می شود.
• با توجه به نوع قرارداد مدیریت سطح موجودی می تواند بر عهده صاحب کالا یا BHL باشد
• BHL سفارشات فروش صاحب کالا را در قالب زمان بندی و مسیربندی مشخص و با توجه به قرارداد سطح سرویس فی مابین توزیع و تحویل می نماید.
• اسناد تسویه از مشتریان مطابق ضوابط شرکت صاحب کالا توسط موزعین BHL جمع آوری و در اختیار شرکت صاحب کالا میگردد.
• مرجوعی های از سطح فروش و شلف و مرجوعی از توزیع با هماهنگی صاحب کالا به مراکز لجستیک سراسر کشور و سپس به انبار مرکزی برگشت می شود.
• با توجه به اینکه کلیه فرایندها و عملیات در BHL به صورت سیستمی و مکانیزه می باشد به صورت آنلاین امکان اطلاع از وضعیت موجودی کالاها ، سطح سرویس، تحویل سفارشات و وصول مطالبات وجود دارد.

کانال های ارائه خدمات لجستیک خرده فروشی شامل :
• داروخانه ها
• گالری ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی آرایشی
• سوپرمارکت های گرید A , A+

لجستیک فروشگاه های زنجیره ای
با توجه به روند توسعه فروشگاه های زنجیره ای و از طرفی شرایط خاص تحویل کالا در کانال فروشگاه های زنجیره ای ، این سرویس طراحی و ارائه شده است. در این خدمت فروش توسط متخصصین فروش صاحب کالا انجام شده و خدمات لجستیک (انبارش و توزیع)، که نیاز به سرمایه گذاری و تخصص بالا دارد، به BHL برون سپاری می شود.
در قراردهای ارائه خدمات لجستیک فروشگاه های زنجیره ای خدمات زیر به صاحبان کالا ارائه می شود:
• کالا بصورت امانی در شرایط استاندارد در انبار مرکزی BHL نگهداری می شود.
• با توجه به نوع قرارداد مدیریت سطح موجودی می تواند بر عهده صاحب کالا یا BHL باشد.
• آماده سازی سفارشات و مسیربندی و تحویل کالا با توجه به نوع سفارش و فروشگاه و با هدف حداکثر شدن سطح سرویس انجام می شود.
• دریافت رسید تحویل بار از فروشگاه و عودت اسناد به صاحب کالا
• دریافت مرجوعی از فروشگاه با هماهنگی صاحب کالا و انتقال به انبار مرکزی و در نهایت تحویل به صاحب کالا
• ارائه خدمات ارزش افزوده در انبار از قبیل لیبلینگ ، باندلینگ ، بسته بندی مجدد یا تغییر در بسته بندی و …

خدمات انبارداری تخصصی به صاحبان کالا :
برخی از صاحبان کالاهای وارداتی یا تولید کنندگان داخلی و صاحبان برند ، نیاز به خدمات تخصصی انبارداری و ارسال می باشند ، برخی از خدمات ویژه BHL در این بخش عبارتند از :
• مدیریت موجودی و کاهش سطح موجودی انبار با هدف افزایش سطح سرویس به مشتریان هدف
• انواع بسته بندی و تغییر در نوع بسته بندی ها ( Kitting, Replacing, Packing , … )
• فعالیت های لیبل زدن و بارکد نگاری (Labeling & Barcoding) و یا اضافه کردن بروشور و …
• مرتب سازی ، بسته بندی ، مقاوم سازی ، برچسب گذاری ، پالت بندی محمولات ، بسته بندی پروموشن ، پردازش و آماده سازی سفارش، ارسال ، کنترل کیفیت، ذخیره سازی دما و رطوبت بصورت آنلاین ، سیستم به روز مدیریت انبار
• ایجاد ارتباط با سیستم ERP شما از طریق وب سرویس
• دریافتی مرجوعی ها و دسته بندی و بسته بندی بر اساس استانداردهای صاحب کالا
• ارسال اقلام تبلیغاتی به مراکز خاص

زیرساخت و تجهیزات مورد استفاده در انبار مرکزی BHL که باعث می شود بتوانیم خدمات قابل اطمینان و با کیفیتی را به صحبان کالا داشته باشیم عبارتند از :
• تعریف انبار در سامانه جامع انبارها و سامانه تجارت
• سیستم اعلام و اطفای حریق استاندارد و مورد تایید سازمان آتش نشانی
• بیمه آتش سوزی و بیمه مسئولیت انبار
• سیستمهای مونیتورینگ و کنترل تصویری آنلاین بصورت متمرکز
• ژنراتور مستقل تولید برق
• انبار مجهز به پالت راک و قفسه بندی و کدینگ محل استقرار محصولات در انبار و وجود سیستم مدیریت انبارداری WMS
• تجهیزات تخلیه و بارگیری ( لیفتراک و ریچتراک )
• سکوی بارگیری جهت سرعت دهی در فرایند تخلیه و بارگیری
• تیم کنترل کیفی و HSE جهت کنترل موضوعات کیفی و دما و رطوبت و با هدف ارائه استاندارد سازی فضاها و عملیات
• تیم مدیریتی متخصص و قوی با سابقه کار در صنایع مختلف بهداشتی آرایشی و دارویی در شرکت های معتبر