آدرس دفتر مرکزی : تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان عاطفی شرقی، پلاک ٣٣

زنجیره تامین DHL یک مرکز جدید

زنجیره تامین DHL یک مرکز جدید و بسیار خودکار تحویل سفارش‌ها را برای IKEA آلمان افتتاح کرد:

مرکز جدید تحویل سفارشات برای مدیریت تجارت الکترونیکی ایکیا در آلمان که با سرعت در حال رشد است، راه‌اندازی خواهد شد. در این مرکز ترکیبی از فرآیندهای مختلف روباتیک و اتوماسیون، کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد و حجم کار کارکنان را کاهش می‌دهد. علاوه بر این DHL روش جدیدی برای پردازش سفارشات را برای تحویل سریع‌تر به مشتریان B2C شرکت ایکیا در آلمان ارائه می‌دهد.

DHL Supply Chain، در حال افتتاح یک مرکز پردازش سفارشات جدید و بسیار خودکار در Bergkamen، آلمان، برای مشتری خود IKEA است. در طول پاندمی تجارت آنلاین ایکیا در آلمان به طور قابل توجهی رشد کرد و ایکیا را ملزم کرد که به سرعت قابلیت‌های B2C خود را گسترش دهد. به همین دلیل مرکز جدید پردازش سفارشات DHL برای کمک به این شرکت برای مدیریت سریع تجارت آنلاین B2C آلمان راه‌اندازی شده است.

سایت DHL در برگکامن دارای 40000 مترمربع فضای انبار است که طبق طرح جدید در آینده، 20000 مترمربع فضای انبار تنها برای ایکیا در دسترس خواهد بود. این مرکز با حدود 350 کارمندی که دارد شش روز در هفته در سه شیفت برای مشتری کار می‌کنند.

این سایت در پایان ماه ژوئن سال 2022 به طور کامل عملیاتی می‌شود و که در ظرفیت کامل قادر به پردازش 11000 SKU (محصولات یکسان با شماره موجودی یکسان) است. البته در این مرحله به طور متوسط ​​8000 واحد SKU در محل پردازش می‌شوند.

سطح و پیچیدگی اتوماسیون در سایت برگکامن آلمان بی سابقه است. دستگاه‌های بسته بندی برای کالاهای حساسی که نیاز به بسته بندی خاصی دارند در محل موجود است و اتوماسیون پیچیده نوار نقاله مرتبط به ربات‌های Locus و ماشین‌های Packsize برای انتخاب کارآمد محصولات استفاده می‌شود. برای محاسبه بهترین اندازه بسته، سیستم از یک الگوریتم مکعبی استفاده می‌کند، در نتیجه مواد مورد نیاز برای بسته بندی و همچنین وزن حجمی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

راینر مدیر زنجیره تامین DHL آلمان گفت: «به لطف ربات‌های لوکوس، مسافت‌هایی که کارکنان انبار ما باید طی کنند به‌شدت کاهش یافته و کارایی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این فرایند همراه با تعامل با کارمندان سبب کاهش زمان‌ فرآیند سفارش خواهد شد، گردش کار کارکنان را بهینه می‌کند و کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد.»

Kai Fuhlrott، مدیر تامین مشتریان IKEA Deutschland می‌گوید: «مصرف در سراسر جهان در حال حاضر در حال تغییر است و بخشی اعظم این تغییر به دلیل اهمیت روزافزون خرده‌فروشی آنلاین است. تمرکز ما بر روی تغییر نیازهای مشتریانمان است. راه‌اندازی مرکز تحویل سفارشات Bergkamen برای IKEA آلمان به ما این امکان را می‌دهد تا گام دیگری در ارائه یک تجربه خرید عالی برای مشتریان خود، در هر زمان و مکان، آنلاین یا در فروشگاه‌هایمان برداریم»

Fuhlrott همچنین گفت «ما خوشحالیم که یک شریک جدید و شایسته در زنجیره تامین DHL پیدا کرده‌ایم که راه‌های جدیدی را به ما نشان داده و توانسته است یک راه حل کاملاً پیچیده و سفارشی برای ما در سایت Bergkamen در مدت کوتاهی راه‌اندازی کند.»

شهردار برگکامن می‌گوید: «با توجه به سرعت فعلی تغییرات، وجود دو شرکت پیشرو در این شهر، پتانسیل و فرصت‌هایی را برای ادامه سود از رشد لجستیک که بزرگ‌ترین بخش تجاری در آلمان پس از خودرو و بازرگانی است، ارائه می‌دهد. در واقع لجستیک یک صنعت قوی با تمرکز قدرتمند بر رشد و آینده است؛ بنابراین شریکی خوشایند برای برگکامن محسوب می‌شود»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *