آدرس دفتر مرکزی : تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان عاطفی شرقی، پلاک ٣٣

افزایش دید زنجیره تامین در همکاری با 3PL و اثر آن بر لجستیک محصولات آرایشی و بهداشتی

صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی صنعتی پر رونق است. فروشگاه‌های بزرگ، بوتیک‌ها، فروشگاه‌های مجازی، داروخانه‌ها و آرایشگاه‌ها در هر نقطه از کشور تقاضای انبوهی برای دریافت این نوع محصولات دارند. با افزایش میزان تقاضا رساندن حجم انبوه SKUها در زمان و مکان درست هر روز چالش‌برانگیزتر از قبل می‌شود. به همین دلیل است که قابلیت دید در زنجیره تامین (visibility) برای موفقیت در لجستیک سلامت و زیبایی بسیار مهم است.

اینکه چرا قابلیت دید در زنجیره تامین ، می‌تواند سبب افزایش موفقیت صنایع بهداشتی و آرایشی شود را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

بهبود خدمات به مشتری از طریق دید زنجیره تامین

همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات لجستیکی طرف سوم کارآمد مانند برزویه حکیم امکان دسترسی بیشتر به منابع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 3PL‌ها بینشی عمیق‌تر از مکان، زمان‌بندی و سایر جزئیات حمل و نقل ارائه می‌کند و با این اطلاعات بخش خدمات مشتری می‌توانند سبب بهبود تجربیات خرید مشتریان شوند.

پیش‌بینی مالی بهتر با فناوری دید زنجیره تامین

ساده‌سازی فرآیند لجستیک می‌تواند فرصتی برای کاهش هزینه‌ها و بهبود حاشیه سود باشد. کنترل مطالبات و آنالیز حمل و نقل به شکل بخش‌بندی شده سبب بهبود گزارش‌های مالی شده و در نهایت منجر به صورت‌حساب دقیق‌تر و ایجاد درآمد می‌شوند.

مدیریت و اندازه‌گیری ساده تقاضا از طریق دید در تحویل سفارش‌ها

از طریق امکان قابلیت دید زنجیره تامین (visibility ) توسط 3PL ها، مدیران اجرایی و تصمیم گیرندگان کلیدی می‌توانند اطلاعات بیشتری برای تنظیم و تغییرات عملیاتی در جهت خواست مشتریان داشته باشند.

سخن پایانی

امروزه رقابت در دنیای سلامت و زیبایی منوط به یک زنجیره تامین و لجستیک موثر و کارآمد است و قابلیت دید در زنجیره تامین (visibility ) در حال تبدیل شدن به یک جنبه حیاتی در این زمینه است که از اراده دهندگان خدمات لجستیکی طرف سوم می‌توانند این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کنند.

شرکت برزویه حکیم یک ارائه‌دهنده تدارکات شخص ثالث است که در بخش محصولات بهداشتی و زیبایی تخصص دارد. این شرکت با اجرای پروژه انبار مرکزی مکانیزه و تجهیز و راه‌اندازی مراکز لجستیکی کراس داگینگ کلیه سفارش‌ات مشتریان در سراسرکشور را به صورت روزانه در انبار مرکزی پردازش و آماده و سپس برای مراکز توزیع و لجستیک ارسال می‌کند. با کمک برزویه حکیم امکان دید کامل زنجیره تامین برای مدیران فراهم خواهد شد.

 

 

منبع:

https://www.barrettdistribution.com/blog/health-and-beauty-fulfillment-increasing-supply-chain-visibility

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *