آدرس دفتر مرکزی : تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان عاطفی شرقی، پلاک ٣٣

برون سپاری توزیع روشی برای بهینه سازی زنجیره تامین

اگر تاکنون به برون سپاری توزیع و انبارداری خود فکر نکرده‌اید، خوب است بدانید که این برون سپاری گامی بزرگ برای کسب و کار شما خواهد بود که از طریق آن به دستاورد‌های بزرگی خواهید رسید. اما چطور؟ در ادامه دلایلی را مطرح خواهیم کرد که نشان می‌دهد برون سپاری توزیع و انبارش می‌تواند سبب بهینه شدن زنجیره تامین شما شود.

مزایای برون سپاری توزیع

مزیت اصلی برون سپاری توزیع این است که شما کالاهای خود را در دستان متخصصان قرار می‌دهید؛ کسانی که بهترین مسیرها را می‌دانند، آگاهند که چگونه محصول شما را نگهداری و حمل نمایند تا استانداردهای لازم جهت کالا رعایت شود. اما برون سپاری مزایای دیگری نیز به همراه دارد.

موقعیت مکانی مناسب برای شبکه توزیع

مکان مناسب شاه کلید انبارداری و توزیع است. برای کاهش هزینه‌های تدارکات و افزایش سرعت تحویل محصولات به مشتریان، نیاز به دسترسی آسان به روش های مختلف توزیع دارید. وقتی این خدمات را به یک ارائه دهنده لجستیک شخص سوم واگذار می‌کنید این اطمینان را خواهید داشت که مراکز انبارداری و توزیع در نزدیکی یا در مسیر فروشندگان، توزیع‌کنندگان شماخواهند بود. این دسترسی آسان می‌توانند باعث صرفه‌جویی عمده در هزینه‌های حمل و نقل شوند.

ادغام حمل و نقل

هنگامی که از خدمات شرکت‌های توزیع تخصصی استفاده می‌کنید تمام نیازهای انبارداری و حمل و نقل شما با هم ترکیب شده و زیر یک سقف ارائه می‌شود. به این ترتیب، به جای تدارکات پراکنده، می‌توان چندین محموله را به روشی کارآمد به مکان‌های مختلف منتقل کنید.

انعطاف‌پذیری برای گسترش

استفاده از ارائه‌دهنده شخص ثالث در زمینه توزیع و انبارش به شما این امکان را می‌دهد که انعطاف‌پذیری لازم برای افزایش و کاهش تولیدات خود را با توجه به فصلی بودن یا نوسانات تقاضا در طول سال داشته باشید. 3PL‌ها با به‌روزرسانی‌های مستمر فرآیند به طور مؤثر خود را برای برآورده کردن نیازهای شما تنظیم می‌کنند.

ارائه دهنده خدمات لجستیک طرف سوم می‌داند که چگونه موجودی را در تمام سطوح زنجیره تامین همگام‌سازی کند و به سیستم حمل‌ونقل این امکان را می‌دهد تا بر تغییرات پیش آمده در روند حمل‌ونقل غلبه کند. این تغییرات ممکن است مربوط به نیروی کار، نوسانات قیمت سوخت، تغییر نیاز به وسایل حمل و نقل، تغییر قوانین و بسیاری موارد دیگر باشد.

 بهره‌مندی از تجربیات

بسیاری از کارآفرینان و مدیران تجربه یا دانش کافی در زمینه زنجیره تامین ندارند و همین مساله آن را به یک فرآیند بسیار چالش‌برانگیز برای شرکت تبدیل می‌کند. با انتخاب یک 3PL تخصصی باتجربه که با خدمات مورد نیاز شما به بهترین وجه متناسب باشد، می‌توانید از سال‌ها تجربه و تخصص آنها در مدیریت زنجیره تامین استفاده کنید. برون سپاری به یک شرکت لجستیک قابل اعتماد به شما امکان دسترسی به دانش و تجربه آنها را می‌دهد و این فرصت را فراهم می‌کند که با کاهش ریسک و احتمال خطا شاهد پیشرفت‌هایی در تحویل به موقع و سایر شاخص‌های کلیدی عملکردی مرتبط با محصول و مشتریان خود باشید.

خدمات ارزش افزوده اضافی

3PL علاوه بر کمک به صرفه‌جویی در هزینه می‌تواند خدمات ارزش افزوده زیادی را نیز برای بهبود زنجیره تامین شما ارائه دهد، از جمله بسته‌بندی، لیبلینگ ، تفکیک کالاها ، تحمیع کالاها ، بازرسی و غیره. با افزودن این خدمات به کسب و کار خود، می‌توانید صرفه‌جویی بیشتری در هزینه کار، موجودی و حمل و نقل داشته باشید.

صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه

ایجاد فضای اضافه انبار و افزایش زیرساخت‌های توزیع مطمئناً به سرمایه قابل توجهی نیاز دارد. با برون سپاری انبار و توزیع خود به یک ارائه دهنده شخص ثالث در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. برون سپاری خدمات انبارداری و توزیع در واقع مقرون به صرفه‌تر از به دست آوردن زیرساخت‌های شخصی شماست. پس انبارداری و توزیع را به  یک 3PL مانند شرکت پخش برزویه حکیم(BHL) بسپارید، از سرمایه خود برای کمک به رشد سایر بخش‌های شرکت استفاده کنید و هزینه‌های نیروی کار، انبار و حمل و نقل را کاهش دهید.

تمرکز روی کسب و کار اصلی

شرکت‌هایی  که ترجیح می‌دهند خدمات انبار و توزیع را برون‌سپاری کنند، این امکان را دارند تا بر دیگر حوزه‌های اصلی تجارت خود تمرکز کنند. برون سپاری انبارداری و توزیع به شخص ثالث نه تنها سرمایه را آزاد می‌کند و سبب رشد کسب و کار شما می‌شود، بلکه به شما امکان می‌دهد زمان و انرژی خود را به سمت عملیات اصلی خود هدایت کنید، روی مناطقی که در آن مهارت دارید تمرکز کنید و بقیه را به یک ارائه دهنده شخص ثالث بسپارید که تخصص اصلی آن انبارداری و توزیع است.

منفعت از فن آوری پیشرفته

برای کسب‌ و کارهای کوچکی که فاقد بودجه لازم هستند، امکان سرمایه‌گذاری در فناوری پیشرفته تقریبا غیرممکن است و همین عدم پیشرفت مانعی جدی برای ورود به بازار و کسب موفقیت است. با برون سپاری خدمات انبار و توزیع می‌توانید بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اضافی، خواسته‌های مشتریان را به طور موثر برآورده کنید، خدمات مشتریان را بهبود دهید و رضایت آنها را فراهم کنید. می‌توانید تجربه خوشایندی را با شرکت خود به مشتریان ارائه دهید. با برون سپاری توزیع، مشتریان شما شاهد کاهش زمان تحویل و افزایش تحویل به موقع خواهند بود.

خدمات انبارداری و توزیع خود را با برزویه حکیم برون سپاری کنید.

شرکت پخش سراسری برزویه حکیم با هدف ارائه خدمات لجستیکی تخصصی محصولات بهداشتی، آرایشی، دارویی، غذایی و شوینده تاسیس شده است. سال‌ها تجربه متخصصان این شرکت در زمینه توزیع و انبارش این امکان را به شما می‌دهد که به بهترین شکل زنجیره تامین خود را مدیریت کنید. روش مدیریت توزیع برزویه حکیم به نحوی است که تضمین می‌کند که همه محموله‌ها در زمان مناسب، به مناسب‌ترین روش و کاملا سالم به مقصد می‌رسند.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید از متخصصان شرکت و از طریق بخش ارتباط با ما وب سایت برزویه حکیم به دست آورید.

منابع:

منبع شماره 1
منبع شماره 2
منبع شماره 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *